23 oktober 2010

Dagen derpå...

Dette skrives egentlig på FREDAG!
-selvom det blir registrert på lørdag,
men e har bare ikkje lagt meg enda!

De siste dagene har jeg vært i ei grøft...
Det kan du lese om i forrige blogg-innlegg!

Men - det er faktisk dagen-derpå!
Hel-omvending!
Nå e hjertet letta,
de vonde følelsene gått litt bort,
å tankene er mer greie!

Mange har e å takke!
- Maria Celine Kolberg
Maria leser bloggen min, hun er ei hærlig Guds-prinsesse!
Ho sendte meg en melding på innboksen på face;
Ville bare minne deg på at du er i Guds hender. For det har han sagt. Du er tegna i hans hender, og han vil passe på deg.
Det varmet VELDIG!
Å det hjalp!
- Ranveig Elise Tulluan Sve
Var på face og snakket med meg. Jeg fikk lettet litt på trykket!
Hun sa noen ord som varmet og er viktige for meg;
du er tipp topp, den beste! Glad i deg som du er!!! Amen i guds navn;)
- Jostein Metveit
Jostein var og på face!
Jeg snakket vel om alt og ingenting,
det gjorde han og,
men DET trengte jeg!
Å smile e fikk;
:)
- Christel Otterlei
Skreiv ei utrolig fin og betydningsfull melding. Det var så utrolig godt å få akkurat den meldingen av Christel. Det var kvalitet!
- Kristin Leikvangen
Hun har peiling på bekledning. Å var min støttespiller i det. Ikke bare er hun en støttespiller men også en medspiller! Med spillere er vel så viktige!
- Mamma
Var der og så og hørte tårene mine.
Støttet meg og bare var der. Kom med ideer og forslag, ideer og forslag som e forså vidt endte opp med!
- Pappa
Pappa e fin!
Han brydde seg, han var der!
Han ringte og hørte hvordan ting var. Bare pappa kan være slik, å det er pappa jeg trenger slik han er!
- Tove
forstår, hjelper og er en viktig medspiller. Det var godt å få komme te Tove, hun kom med det jeg trengte!
- Marita Røilid
For ei fantastisk flott jente!
Etter å være i "pysj"-før bryllupet-pæti, fikk jeg en passasjer!
Det e e så UTROLIG takknemlig for!
Endelig litt godt norsk ungdom med sunn fornuft!
Vi hadde en skikkelig kvalitets prat.
Det er noe som har vært et savn!
For et funn!
Utrolig kvalitet!
Et nytt perspektiv!
Takk!
Cathrine (Watne- snart Hortemo)

Dette er ei jente som inkluderte meg,
jenta som skal være brud idag,
men arrangerer pysj-party.
Jenta som deler vennene sine med sine venner.
Det var Utrolig flott!
Det var godt!
Klemmen e fikk var veldig god!
Takk at du tar meg for slik jeg er!

Alle disse hadde e opplevd før e kom hjem.
Nå er e hjemme, jeg sjekket just bloggen.
Knut Reier
TAKK!
Det var veldig godt å få tilbakemelding!
Vettu, din kommentar er en utrolig flott avsluttning på en dag!
Den er veldig viktig for meg!
Knut gav meg;
Jeg ser deg. Og jeg liker deg for den du er, uansett hvordan kroppen eller kjolen din ser ut. Du duger bigtime som en svinaktig god venn for meg åkke som. Så kjemp. For min del, og for alle de andre som har det på samme måten.

Å nå sitter jeg igjen,
med et nytt mot til å kjempe,
1 stk bunad,
og takknemlig for at jeg fortalte at detta var vanskelig!
Tenk hvis jeg ikke hadde sagt noe, hadde jeg ikke kommet opp av grøften.
På den måten legger jeg også mer merke til hva som skjer rundt meg,
iforhold til mennesker.
Jeg takker for alle disse flotte menneskene,
som ser igjennom det ytre,
og gir meg feedback!

Atter en gang merker jeg at mennesket er ikke skapt til å være alene.
Gjennom felleskap og omtenksomhet,
kommer man lengre på veien,
myyyyyye lengre!

Nå skal e sove, så kanskje e greier å få strykt bunadsskjorta før e går me an!


Ingen kommentarer: