20 desember 2010

Mange flotte ting på en dag!

I dag har jeg først vært på kalkun middag hos Mamma og Pappa.
Der tente vi det fjerde lys,
veldig koselig!
Så fant mamma og meg ut at vi ville i kirka å synge julen inn.
Da kom pappa med en kommentar;
skal dere synge med stemmene deres?
-En meget skeptik far.
Mamma og meg sa cirka noe slik samstemt;
Mi bare mimer.

Pappa; det var enda godt!

I begynnelsen av "innsyngingen" hadde jeg å noen flotte jenter oppe på galleriet i kirka,
full kontroll over finalen i håndball!

Å Norge vant!
Det var en STOR lettelse!

Etter vi hadde sunget julen inn, bar det hjem,
for jeg skulle ha besøk!

Å det fikk jeg!
Utrolig koselig!
Å Cathrine og Knut kom med en UTROLIG flott gave!
Bilde av min kjære tremenning,

MED autograf!

I LOVE it!

Takk for en fin dag, alle jeg har møtt og vært med!
Dere er livskvalitet!

Ingen kommentarer: