01 januar 2011

Nyttårsaften i Oslo

Her er bare en liten rakett av alle de rakettene vi så på Aker Brygge, som både kommune og "lokale helter" sendte opp.
Kommunen sine raketter var UTOLIG facinerende, STORE og flotte!

Nyttårsaften blei ellers feiret på Frogner.
Der vi hadde koltbord og koselig selskap.
After-Pang-Pang avsluttet vi med kaffimat,quiz og pakkelek.

Takket være meg og Backstreet Boys, vant vi den Quizen!
Love it!

Dagen derpå, er vel litt annerledes for oss som ikke inntar alkohol,
så jeg fulgte Ranveig på jobb idag.
Når det var gjort (lå jo Cristel enda og sov, ) så hva skulle jeg gjøre?
Etter å ha bodd i Oslo i 5 år,
burde jeg jo ha vært på alle serverdigheter og museer,
noe jeg ikke har gjort.
Selvfølgelig har e vært på noen attraksjoner,
men Akrehusfestning, som man har gått forbi MANGE ganger, har jeg aldri vært på.
Så ikkje vett e hva som skjedde med meg, men e blei plutelig kulturell!
Å det var flott!

Det var et kjempe flott vær, rett og slett veldig idyllisk!
Etter et flott kulturelt innslag, endte jeg opp på restefest på Frogner igjen.
Sammen med Ann Kristin, Mariann og Christel!
Det kjenner e mildt sagt i magen nå,
reaksjonen på melkeprodukter fungerte i år 2011 også!
Godt e fikk sjekket det ut!

Men det var vel verdt det!
Skikkelig deilig avslappningskveld med god mat, kaker, snop og 2 filmer!
Både Slumdog millionaire og Step up 3 endte vi opp med.
Må jo få sagt at vi så slutten på Narnia; Prins Caspian også.

Perfekt slutt på en avslappet da!

Nå sitter vi her i stua i P-100 igjen
(her e overnatter hos Christel og Ranveig)
laan-party
eller mac-party!
Flott!

Dette er en god begynnelse på et godt nytt år; 2011!

Ingen kommentarer: