15 mars 2011

Engasjerende ungdom...

På facebook har e mange flotte venner.
Jeg har mange venner,
men jeg er glad for de jeg har.
Vær enkelt av dem, har faktisk påvirket meg på en eller annen måte i livet.

Å nå idag, så har e sett mange av ungdommene ha denne som status;
Den jenta du bare kalte feit? Hun sulter seg og har mistet over 15 kg. Gutten du kalte dum? Han har lærevansker og studerer over 4 timer hver natt. Den jenta du bare kalte stygg? Hun tilbringer timer med å ta på seg sminke i håp om at folk vil like henne. Gutten du nettopp spente bein på? Han blir misbrukt hjemme. Det er ikke alltid folk er som du tror. Sett dette som statusen din hvis du er mot mobbing!!

Det er noe som engasjerer meg, ungdommer som faktisk tar et standpunkt.
De vet faktisk hva mobbing gjelder.
Jeg valgte å sette den samme statusen selv,
patetisk tenker dum
rett tenker jeg!
Tror VELDIG mange av oss kan identifisere seg med en av de personene,
dere kan jo selv tenke hvilke jeg identifiserte meg med

Ingen kommentarer: