07 april 2011

tro på livet

Ja, dere har vært med meg gjennom mye.
Bloggen har vært en utløpskanal mange ganger!
Å det takker jeg for!

Jeg har kommet dit henn,
at jeg har det nå veldig bra!

At Gud har vært stor og hjelpsom,
vises bare på nytt vær dag!

Tenk at ei jente som me,
skulle bli brukt i Gudsrike,
jeg med alle mine feil og mangler,
men med erfaringer....

Sitter nå å tenker på at jeg ikke ville ha vært foruten noe av det.
Jeg har det bra, men det hadde jeg ikke hatt viss ikke jeg hadde vært gjennom det jeg har vært gjennom.
Gud har ledet meg, å det er TRYGT og GODT!

For noen år tilbake, hadde e aldri trodd at e skulle utgjør en forskjell,
eller greie å ha en relasjon til Gud,
nå er jeg avhengig av begge deler....
Gjennom min relasjon til Gud, så gjør jeg faktisk en forskjell!

Å flytte hjem til Froland,
der jeg hadde en historie,
var ikkje lett.
E måtte fighte....
Men Gud sendte meg mange flott mennesker og hendelser inn i livet mitt.

Jeg fikk være Ragnhild i Froland,
som meg, med Gud!

Så nå e hverdagen min full av ting jeg liker!
Venner, Familie, Menighetssenteret, Devas, Unge Kristne, KRIK, Klubb, Jobb!
Jeg er omgitt av mennesker som er heilt fantastiske,
vær dag opplever jeg noe nytt ved noen nye,
Jeg STOR trives!

Jeg kan nå si;
Jeg har det faktisk VELDIG bra,
jeg har aldri hatt det så bra som jeg har det nå!
Å jeg vet dette bare blir bedre!

Takk til alle dere som er med meg og har vært med meg på veien min!

Så skal vel sant sies, et bønnesvar for mange; jeg har jo da fått meg kjæreste!
Det e bare heilt utrolig!
Mye mer enn det jeg noen gang hadde håpet jeg kunne drømme om!

Jeg er rikt velsigna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med kjæreste Ragnhild:)Ble bønnesvar for begge to av oss:)
Har fulgt med på bloggen din innimellom og jeg ble så glad nå når du skrev at du har det bra!!!Ønsker deg alt godt!! Hilsen Marianne fra tiden på borgen.

Jorunn sa...

Så godt å høre at du har det bra Ragnhild:) Spennende å lese bloggen din!